14 Mayıs, 2005

Unutulamaz...


Bazı anlar vardır unutulamaz, bu da o anlardan bir kesit. Şaşırmayın. Şimdi anlatacağım. Bu dantel henüz ne için olduğu bilinmeden Havva tarafından örülmektedir. Havva benim kardeşim. Küçüklüğünden beri dantel ve binimum elişlerinden hoşlanmaz ( yapmasından tabi )ama kullanmayı, sever beğenir. İş yapmaya gelince..... Biz onu hep "eline bi elişi al" diye dürterdik. Bi hevesle başlar fakat başladığı hiç bir işi bitirmezdi. Epeyce bi zaman elişinin yanına uğramazdı. Sebebini sorduğumuzda "elişim güzel değil, beğenmiyorum, yaptığım dolgular biçimsiz gözüküyor, beğenmediğimden yapmıyorum" diyor. "Peki beğenmiyonda başka işlere neden başlıyon" diyoruz. "Teşvikinizle hevesleniyom, belki bunu güzel yaparım diyorum kendi kendime, bu nedenle başlıyorum yeni bir işe" diyor.. Neyse çok nadir yaşanan bu anı ölümsüzleştirmek istedim. Bana kızdı "sakın ha yayınlama" dedi. Yayınlayacağım dedim. "Olumsuz yorumlardan beni suçlama o zaman" dedi. Tabiki suçlamam. İlk olumsuz yorumu ben yaptım :))) bizzat kendisine. Neyse Havva'cım şaka bi yana ( bunu okuyunca "şakaymış yerin dibine sok sonra şaka de" dedin dimi, tanırım ben seni)İnan ki güzel olmuş :))) bunu bitir seni ödüllendireceğim :)))
 

6 yorum:

saadet dedi ki...

nazlı bence kardeşinin damteli gayet güzel. zaten dantellet yıkanınca da kendini toparlıyor. hiç kendisini üzmesine gerek yok. kardeşinden yeni örnekler bekliyoruz.

Serra dedi ki...

Aman Nazli, ben bile yapiyorum, Havva'nin kendini kotu hissetmesini gerektirecek bir sey yok. Cok da guzel duruyor. Bence devam etsin.

nalan dedi ki...

Havva eline sağlık ,gayet güzel olmuş ,bence yılma devam et...

Nazlı dedi ki...

sakın ciddiye almayın. bende havvadan geri değilim. dantelim pek güzel değil. ama yıkayıp bide ütüledinmi harika görünüyor. tabi havva henüz ne yıkadı nede ütüledi. örmekle meşkul. havva şakacı biri olduğu için ( şakadanda anlar hem ) bende ona bi şaka yaptım. yoğun iş yaşantısı nedeniyle daha yorumlarınızı görmemiş. yakında yanıtlar.

Adsız dedi ki...

merhabalar.önce hepinizden ablam adina özyr dilerim.neden diyeceksiniz?cunki bir dantel ancak bu kadar göz zevkini bozabilir insanin ya:)))))))))))desteklerinizden öturude ayrica tesekkur ederim.

Adsız dedi ki...

bu arada ben havva.adimi yazmayi unutmusum acemiligime verin lutfen:))