07 Haziran, 2005

Karma


Uzun zamandır araştırmasını yapıyordum ama sonuçları istediğim gibi olmuyordu. Meğer elimin altındaki imiş çözüm.

Konuya böylece balıklama bi giriş yaptım. Şöyle açıklayayım, bazı kardeş blog ve sitelerde birkaç resmi birleştirip tek resim yapıyorlar. Sitelerinde o şekilde yayınlıyorlar. Bende özendim bu işe, fakat dört tane program var bilgisayarımda dördü de bu işlemi yapmıyo ( öyle zannediyordum ) . En son sevgili, Nagihan’a ( Nagice ) sordum. Sağ olsun cevapladı ama onun dediği programı da internette bulamadım. Buldum da indiremedim. Yorumunda resimleri kopyala-yapıştır işleminden geçirdiğini de anlatmıştı. Bende bilgisayarıma, resim üzerine yazı yazma amaçlı indirdiğim ( ki o zamanda yine resim birleştiren bi editör arıyordum, onu ararken bu çıktı ) bi editörümü birde kopyala-yapıştır deneyerek deneyeyim dedim. Aaa oda ne ! Oldu !!! Oldu işte! Meğer o mini minnacık çok sade program bu işide yapıyormuş. Boşa indirdiğimi sanmıştım, şimdi daha bi çok sevdim. Neyse abartmayalım. Benim gibi resimleri birleştirip tek resim yapma işlemini merak eden arkadaşlar vardı, bazı yorumlarda karşılaşmıştım. Onlar için böyle bi açıklama yapayım dedim. Umarım işinize yarar.
Programı inndir.com’dan indirdim..


Tıkla ve indir... Photo Filtre




Bu resimlerde internetteki yabancı bloglardan. Bilgisayarıma indirmiştim daha önce şimdide onlardan bi "Karma" yaptım....

20 yorum:

pınar dedi ki...

nazlı photo filtreyi ben de resme yazı yazmak için indirmiştim. bu yaptığını ben de yapmak istiyordum ama nasıl yapıldığını bilmiyordum. photo filtrede nasıl yapıldığını da yazarsan sevinirim.

Rengarenk dantel dedi ki...

haklısın onu yazmayı unutmuşum. photo filtreyi aç, en baştaki yeni dosyayı tıkla. new başlıklı bi yer çıkacak, en altta 'Preset size ' yazan yeri istediğin pixele ayarla. ( yani resmin nette ne kadar büyüklükte görünmesiniistiyorsan ) ona 'ok' de. karşına bembeyaz bi sayfa çıkacak. o orda dursun. sonra resim dosyalarına girdiğin yer varya oradan gir. bi resim aç, açtığın resmin üzerine sağa tıkla, 'Copy' ye tıkla, sonra simge durumunda küçült ve bayaz sayfana geç. sağa tıklayarak 'paste' de. ve resmi yapıştırmış olduk. buradanda boyutunu kolayca hazırlarsın. hadi kolya gelsin. bi sorun olursa yanıtlarım yarım saate kadar 19:00 da çıkıyorum...

Adsız dedi ki...

nazlı dediklerini deneme amaçlı adım adım uyguladım. oldu.
çok teşekkür ederim yardımın için.

nagice dedi ki...

canım süpersin.olmuş işte.dediğim gibi dijitalin driverı olduğu için program çokta yardımcı olamadım.netten niye indiremedin acaba.
neyse sonuçta yapmış olman önemli..
tebrikler..

Adsız dedi ki...

PHOTO FİLTRE KÜÇÜK AMA ÇOK GÜZEL BİR PROGRAM,BEN www.photofiltre.com DAN İNDİRMİŞTİM
ORADA TÜRKÇE UZANTISIDA VAR ZİP DOSYASI OLARAK ,TÜRKÇEYİ KULLANMAK DAHA KOLAY

nagice dedi ki...

evet bizdede photo filtre yüklü.kullanmıyorum aslında bir bakiyim.türkçe yaması var.onu kullanmak daha kolay bencede..

Çiğdem Kantarcıoğlu dedi ki...

nedense olmuyor bir türlü

Rengarenk dantel dedi ki...

nagihan girdiğim sitelerde 1 aylık kullanım süresi olanı buldum onunda megabaytı çok yüksekti saatler sürecek ve 1 ay kullanacağım.internetten fiyatına baktım 100 $ şu an alma durumum yok. bi arkadaşlarıma photoshop benzeri program siparişi vermiştim. ama sanırım gerek kalmadı. velhasıl oldu işte.

nalancım, photo filtre'nin türkçesi olduğunu bilmiyordum, ama basit olduğunda çok gerek duymuyorum. belki denerim türkçesini indirmeyi. onu indir bunu indir hastalanmazsa iyi bilgisayarım. çok indirip denedim beğenmedim attım. yandım valla :/

çiğdemcim ney olmuyor? daha açık yazarsan belki bildiğim bişeydir yardımcı olmaya çalışırım...

yEşiL dedi ki...

Cok hos calismalar var ve karmada ellerine ve emeklerine saglik cok güzel olmus :) Soldaki ilk resim bir cüzdan yada kücük bir cantacik mi ki?!

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

yeşilcim o cüzdan tipinde bir iğnelik.

Adsız dedi ki...

BENCE İDARE EDER. ÇOK GÜZEL DE DEĞİL ÇOK ÇİRKİN DE DEĞİL EHH İŞTE İDARE EDER DİYORUM DAHA GÜZEL OLABİLİRDİ...

Adsız dedi ki...

slm çok güzel bir site

Adsız dedi ki...

Ben Sibel Bilici Gemlik Busmek Şube yöneticisi olarak 3 ay görev yaptım. Busmek de görev yapan Asiye Özoğlu adlı nakış öğretmeni olarak görev yapıyor.
Busmekten geçen yıl ödül alan Asiye Özoğlu adlı kişi geçen yıl ki kursiyeri Muradiye Demiriz adlı kursiyeri'nin yaptığı iş ile ödül aldı.Hatta iğne oyasından da aldığı ödül de Tülin adlı bir başka kursiyerine aittir.Şimdi sizlere soruyorumneden bunları araştırmadan bu ödüller hakkı olmayan ve yalanlarla karşınıza çıkan kişiye araştırılmadan ödüller veriliyor?Ve sizlerde derginizde yayınlıyorsunuz?
Mail adresim:Sbls_16@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Herkese Yeni Yılın hayırlısı olması dileğiyle :)
Bu Blog internette gezinirken karşıma çıktı, baktım gerçekten çok güzel çok yararlı bir site arkadaşlarıma da tavsiye edeceğim. elinize sağlık.. :)
ama burada bir yanlışa daha doğrusu bir iftiraya(dedikodu ve karalama) yer verilmiş çok üzüldüm. Ben Gemlikliyim ve adı geçen Öğretmenimizi çok iyi tanırım çünkü geçen eğitim yılında bende öğrencisiydim. Sayın Asiye Özoğlu 10 kusuryıldır eğitim camiasında hizmet vermiştir birçok başarısı vardır. Tabi ki kıskanılcak ve iftiraya uğrayacaktır Çünkü Meyve veren ağaç taşlanırmış.Ayrıca burada sözü geçen ödül bakarsanız (web sitesi adresinin doğrudan linkini veriyorum)
http://www.anchorbutik.com/haberler/haber5.asp
Kendi ismi ile değil bizzat öğrencisi ile yazılmıştır kendisi bizleri eğiten ve yönlendiren bir öğretmen olarak anılmıştır. Bu format ilgili kuruluşun takdiridir.
Şimdi gelelim bu Sibel Bilici Mevzusuna bu sahış doğru 2 buçuk ay ne yazıkki idari sekretarya işleri ile ilginemek yerine herkese iftira ve yalan atmakla meşgul olduğu için hakkında eğitim camiasında birçok rapor düzenlenmiş olup hatta az kalsın hakaret davasına mahkemelik olacak kişidir tüm gemlik kendisinin agresif ve işte burada böyle güzel ve amacı yararlı bir sitede dahi görüldüğü üzere durduk yere iftira yollarına başvuran biri olarak için çok iyi tanır.
bu sitede böyle şeylere yer verdiğiniz için üzüldüm bize, biz eğitimin ve paylaşmanın kutsallığına inanan gemliklilere söz hakkı doğduğu için tüm bunları yazıyorum ama aslında yazmak istemezdim.
inşallah daha güzel paylaşımlarla beraber oluruz.
sağlıcakla kalın.

Adsız dedi ki...

sibel bilicinin asiye hocamız hakında yazdığı yazıyı malesef üzülerek okudum.2.5 ay idari işlere bakmasının ve bu kadar kısa sürede işten alınmasının sebebi ortadadır.daha yarışma sistemlerini bilmemekte olup.hocalarımızın yarışmalara kursiyerleri ile katılmaları şarttır.eminim bu yazıyı okuyan ve halk eğitimlerde ders alan arkadaşlarımız gülmüştür.sibel bilicinin yazısının gülünç halinin yorumlarını siz rengarenk dostlarına bırakıyorum.saygılarımla

Rengarenk dantel dedi ki...

isimsiz ve anayolyan bırakmış olduğunuz yorumları gördüm ve sibel bilicinin yorumu gibi silmedim. size bi cvp hakkı doğdu ve en azından bende doğruyu öğrenmiş oldum. sibel bilici ile e posta yolu ile bu konuyu tartıştık anchor gibi bi firmanın böyle bişeyi yapmayacağını çok iyi araştıracağını falan yazdım maalesef söylediklerine de inandım bu ve benzeri olaylar olmuyo değil değilmi ülkemizde. o nedenle inandım ancak ufakta olsa bi şüphem vardı firmanın böyle bişeyi kabul etmeyeceğini, kişileri tanımıyorum ama en azından kendilerini aklama fırsatları doğdu. hem ben anlamamıştım böyle bi yorumu neden bana yazdı die. konuyla bi ilgimy ok bence. ayrıca dedikodu ve karalama olduğunu şimdi sizden duyuyorum bilsem bunu yayımlamam zaten ama içimde firma ve maalesef emeği geçipte öğrencileri ile ödül alan öğretmenler hakkında hep bi soru işareti taşıyacaktım kafamda. bu ..eğer rahatsızlık duyuyorsanız bu yorumları kaldırabilrim

Adsız dedi ki...

merhaba;
ben Asiye ÖZOĞLU.Sitenizde benimle ilgili yorumları bugün öğrencilerimden duydum.Tabiki bu yorumlara kayıtsız kalamazdım.Öncelikle beni savunan öğrencilerime teşekkür ederim.4 aydır nedenini bilmediğim şekilde sürekli arkamdan olur olmaz yakıştırmalar yapan adı geçen sahsa şu ana kadar yaptığım gibi yine bana ve tüm öğretmenlerimize yakışır şekilde cevap verip kendimi onun seviyesine indirmeyeceğim. Gerekirse yeri geldiğinde elime verdiği kanıtlarla yasal yönden hakkımı savunacak kadar karakter sahibiyim.Ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz ata sözüyle bu konuyu kapatıp.yarışma ile ilgili şüphesi olan kişilerin gerek firmayı gerekse busmek merkez yönetimini arayıp bilgi alabilirler.15 yıldır makine nakışı ve ev tekstili öğretmenliğini gururla ve anlım ak bir şekilde yapmaya çalışıyorum.nazlı hanım bu konuda detaylı bilgi almak isterseniz a_s_i_y_e_asiye@hotmail.com mail adresime mail gönderebilirsiniz.sitenizi böyle bir iftira ile meşgul edildiği için kusura bakmayın.Başarılarınızın devamını dilerim.Güzel işlerde buluşmak dileğiyle.Saygılarımla
Asiye ÖZOĞLU
GEMLİK BUSMEK EV TEKSTİLİ ÖĞRETMENİ

Adsız dedi ki...

Sayın Nazlı hanım bu konu ile ilgili bütün kanıtlar elimde bulunmakta ve bu konuya asıl vakıf olan kişi ben Nuran Işık Gemlik Halk Eğitim Ev Tekstili Öğretmeniyim.Asiye Özoğlu denilen şahsın öğretmenlik vasfı bile bulunmamakta.Sizin açmış olduğunuz ödüllü yarışmaya da Asiye özoğlunun almış olduğu ödül benim öğrencilerimin hakkııdır.Bu şahıs bu zaman kdadr hep onun bunun başarılarını kullanarak gelmiştir. kanıtları elimde mevcuttur.Gerekirse bu işi hukuki yönden de Sayın Sibel Bilici'ye verip onun bu işte ki dürüstlüğü ve doğruluğunu kanıtlayabilirim.Asiye Özoğlu'nun kendisi öğretmenim sıfatı kulllanmasın lütfen o sadece aldığı kurslarla şans eseri hocalık vasfını kullanmaktadır.Formasyon eğitimi olmayan bir öğreticinin öğretmenlik vasfı sizce ne kadar sağlıklı olur? Ve sizce eğitmen midir?SAyın Sibel Bilici'nin doğryluğunu ve dürüstüğünü açık sözlü oluşunu çekememektedir.Asiye ÖZoğlunun her zaman ki çalışma arkadaşlarına yapmış olduğu bir süzen ve yaşam felsefesidir. bu davranış biçimi.Hep başkalarının üzerinden başarılar başkalarını kullaanarak bir yerlere gelmek ve başkalarına iftira atarak buralara gelmiştir. kendi yandaşları ile beraber.Sayın Sibel Biliciyi çocukluğundan beri aile oalrak da çok iyi tanıyorum yukarıda da belittiğim gibi çok dürüst çok açık sözlü oldukça da net biridir.Kendisi Halk eğitim de görev yapıyordu yıllar önce.Peki şimdi size soruyorum neden Halk eğitim gibi bir eğitim kurumundan çıkarıldı?Çıkarıldıktan sonra neden Halk Eğitim müdürünün cep telefonunndan arıuyarak ahlaksız ca müdür beyin ailesinin huzursuzluğuna sebep oldu?Mailimin cevabını en kısa sürede bu sayfada yanınlamanızı rica ediyor çalışmalarınız da başarılar diliyorum.Bütün eğitmenlerin de YÜZ KARASIDIR.

Adsız dedi ki...

sayın nazlı hanım bloğunuzda yine malasef sibel bilicinin iftiralarını okumaktayız.nuran hanımla konuştum bu yazı hakkında herhangi bir bilgisi olmadığını söyledi.sizden ricam lütfen yukarıdaki yazının ıp numarasını kaydetmeniz çünkü daha önce sibel bilici tarafından kullanılan ve yine başkalarını rahatsız etmekte kullandığı tespit edilen ve savcılığa verilen pc in ıp numarası ile aynı olduğunu düşünmekteyiz kaldıkı olmasa bile bu yazı ile ilgili gerekli hukiki işlemleri başlatacağımızı bilmenizi isteriz avukat arkadaşımız zaten bloğunuzdaki yazıları kaydetti. sizin zan altında kalmamanız için lütfen yazının ıp numarasını alınız.saygılarımızla

Adsız dedi ki...

BEN NURAN IŞIK...GEMLİK HALK EĞİTİMİ MERKEZİNDEN 2008 EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA EMEKLİYE AYRILMIŞ BULUNMAKTAYIM...33 YIL 8 AY ÇALIŞTIĞIM MESLEĞİMDE HİÇ BİR ZAMAN İSMİM BÖYLE BİR OLAY İÇERİSİNDE GEÇMEMİŞTİR. TARIFIMDAN KESİNLİKLE SİTENİZE BÖYLE BİR YORUM YAPMADIM,ADIMI KULLALANAK SİTENİZE YANLIŞ YORUM YAPANLARIDA KINIYORUM.