19 Mayıs, 2005

Nazlı'nın Sandığı


Aslı'nın olurda benim olmazmı :))) Bu da Nazlı'nın Sandığı...
Aslına bakarsanız Nagihana özendim (nagice hobi). Baktım güzel güzel tülbent oyaları sergiliyo sitesinde. Bende dün akşam şirin sandığımı aldım dolaptan, birden "Aslı'nın olurda Nazlı'nın olmazmı?" diye söylenip güldüm kendi kendime . Ne sandığı canım, içine sadece tülbentlerimi koyduğum kapitoneden dikilmiş bi hurç ( bizde hurç derler, başka adı varsa söyleyin değiştireyim bu bana biraz kaba geldide ).
 

Neyse, sandığımı açtım ve içinden tülbentleri çıkarıp resmini çektim. Epeyce de varmış. Hepsini birden yayınlamayacağım. Arada başka şeyler de eklerim tabi.
 

Sandığımın ( bak hala sandık diyorum, hurç o hurç )içinden en çok sevdiğimi ve bende manevi değeri çok yüksek olanı ilk olarak yayınlamak istedim. Manevi değeri dedim çünkü bu oyayı rahmetli halam ( 40 yaşında kötü bir hastalık sonucu kaybettik. Onu çok özlüyorum. ) icat etmişti. Çok seneler önce böyle bi tutkusu vardı. Bir sürü icadı oldu, biz ona mucit diye takılırdık.
 


Bir adı yok ben ona Çiçeklerin Dansı dedim. Aslında gülpembe diyecektim çünkü o şarkıyı dinlereken halamı anımsıyorum ben. Ama daha önce bu başlığı kullandığım için olmaz. Yakından görmek isterseniz tıklayın.

8 yorum:

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Nazlı 'cım ne güzel örtülerin var. Bunlar sanırım çeyizinden. İyi günlerde kullan hepsini.Senin sandığının içi epey dolu galiba:))Bakalım daha neler çıkacak, merakla bekliyorum. Sevgilerimle...

nagice dedi ki...

Nazlı'cığım güzel bir oya.Ellerine sağlık annenin.
Alındım ama biraz.Bloğumun sadece yemeni oyaları sıkıcımı oluyor yani..ozaman webi iptal ediyim bloğamı devam ediyim.ne dersiniz..

Rengarenk dantel dedi ki...

ASLI'CIM SANDIK KÜÇÜK OLDUĞUNDAN KOLAY DOLDU :)))) EVET HEPSİ ÇEYİZİMDEN. NAGİHAN SAKIN KIRILMA BEN ÖYLE DEMEK İSTEMEDİM HEM SEN DAHA 5 ÖRNEK YAYIMLADIN. BEN HEM ARADA BİŞEYLERDE KOYMAK İSTEDİĞİMDEN HEMDE O KADAR ÇOK TÜLBENT VARKİ HEPSİNİ BİRDEN YAYINLARSAM SIKICI OLUR DİYE BÖYLE KELİME TELAFUZ ETTİM. YAA LÜTFEN KIRILMA. TÜLBENTLERİN OYALARINA BAYILDIM HELE ORANJLA MORDANSI'NI ÇOK SEVDİM. BU ARADA BEN WEB ADRESİNDEN ÇOK BLOĞUNU ZİYARET EDİYORUM AÇIKÇASI. O DAHA GÜNCEL GİBİ DELİYOR BANA. İPTAL ETME AMA AĞIRLIĞI BLOĞA VEREBİLİRSİN. BENİM FİKRİM BU KARAR SANA KALMIŞ. BARIŞTIKMI ? ;)

Rengarenk dantel dedi ki...

nagihan ( nsevil ) sildim o kısmı içim sıkıldı. benide rahatsız etti...

nagice dedi ki...

kıyamam..
bende öyle demek istemedim.web aslında benim için daha iyi gibi geliyor.bir ço şeyi yayınlıyabiliyorum düşüncesindeyim.blogta dedim ya resim işini zor hallettim.webde o arada hazır oldu.bloğada böyle devam ediyim dedim.yemeni-oya çok ayrı bir kültür diye düşünüyorum..
webde 1 hafta olmasına karşın bayağı bir ziyaretçisi oldu.buda sevindirdi aslında beni.
daha çoğalmalı diye düşünüyorum.
herşeyi sıfırdan öğrendim.yoksa webin w'sinden haberdar değildim.
yavaş yavaş geliştirmeye çalışıyorum kendimi..
sende kırılma..

pınar dedi ki...

nazlı adına tıklayınca açamadım ama nagihanın sitesindeki linkleri tek tek tıkladım seni bulabilmek için ve buldum işte:)blogun çok hoşuma gitti. çok samimi. sandığındakiler de (hurcundakiler:) harika. benim fotoğraf makinem ya da kameram yok. ama alınca ben de babaannemin benim için yaptığı çeyizleri çekip koyarım. taklit gibi olmazsa tabi.

Rengarenk dantel dedi ki...

seni epeyce uğraştırmışız pardon.beğenmene sevindim. babannenin yaptıklarını yayınlarsan taklit olmaz. biz biliriz onları babannen yaptı diye :))) yayınladığım ve ayınlayacağım hiçbir tülbenti ( sandığımdakileri ) ben yapmadım ki .problem olmaz yani :)))

Rengarenk dantel dedi ki...

sevil ben seni kırdım diye üzüldüm sana kırılmadım. ziyaretçilerinin çok olması şaşırtıcı değil çünkü yayınladığın şeyler farklı tasarım ve kullanışa açık hoş şeyler. aynı zamanda şu küçük çiçeklerin yapımı yokmu çok iyi düşündün devamını bekleriz.