02 Mayıs, 2005

Kermesten Görüntüler

Çeçen kardeşlerimiz yararına düzenlenen kermese uğradım cumartesi günü. Kalabalıktan içeriye zor girdim. Girincede nedenini anladım. Fiyatların uygunluğunu duyan gelmiş. Bide benim gibi meraklı vatandaşlar...


Çok anlamlı bir hareketti bu kermes olayı. Yakın olanların uğramasını isterim. Adres çok basit, gidin ve aşağıda resimlerini gördüklerinizin fazlasını görün....


 

Sitemiz de( sitemiz diyorum çünkü yanlız benim değil hepimizin sitesi olduğu ve sizsiz bi anlamı olmadığı için ) gezinen arkadaşlarımız kurdale işi ile ilgili sorular sorup beni bu merakın içine atıp gittiler. Yoğun ( olabildiğim kadar tabi ) araştırmalarım neticesinde kurdale işini kermeste buldum ve inceledim. Sandığımdan da güzel duruyormuş. Aynı zamanda basit bir yapılışı var. Yakında bi işleme yapabilirim. Benim en çok beğendiğim ( seçimi zor olsada ) papatyalı örnekti. Fiyatları da çok uygundu, 3 YTL kurdale işi küçük havluların fiyatı, kurdale işi olmayan büyük havlularsa, 8 YTL'den 25 YTL'ye kadar uzanan fiyatlarıyla satışa sunuluyor. Kurdale işi dışında dantel havlularda çok güzeldi.


 

Hepsi bu kadar değil tabi bir kısmınıda yerın yükleyeceğim siteye

7 yorum:

Serra dedi ki...

Ben kurdela isine pek isinamadim demistim ama sebebi guzel ornek gormemis olmamdanmis. Bunlar harika gorunuyor, insan cicek bahcesinde gibi hisseder her kullanisinda boyle havluyu.

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güzel .umarım istenilen amaca ulaşılmıştır..

Adsız dedi ki...

kurdele işleri güzel fakat havlulara uygulamak yıkama açısından uygunmudur bilmiyorum
malum beyaz havlular ,acaba yıkanınca kurdeleler bozulmazmı ?

Rengarenk dantel dedi ki...

Pazar günü eminönüne gezmeye gitmiştik. Galata köprüsünün altındaki mağazaları gezelim dedik. ( mağazada yoktuya ) bi el sanatlarını sergileyen ve satışını yapan yere gittik. Asıl kurdale işini orda gördüm. müthiş yapmışlar. ama resmini çekemedim. bi dahaki sefere kaldı

Rengarenk dantel dedi ki...

evet deforme olabilir bende senin gibi düşünüyorum nalan. ama denemeye değer..

Serra dedi ki...

Yaparken, hafifce bol birakmaz zorunda kaliyorsun kurdelayi. O yuzden yikama sirasindaki cekme veya sarkma gibi durumlarda pek problem olacagini sanmiyorum. Ben bir havluma, siteme en son ekledigim pecete halkalardaki suslerde nbile diktim, yikarken dusmedi daha.

Adsız dedi ki...

merhaba havlu kenarlariniz harika görunuyorlar, ama daha detayli cekilseydi daha iyi olurdu diye dusunuyorum. harika örnekleriniz var, cok begendim.