21 Mayıs, 2005

Tepsi Örtüsü


Makina Dikişi tekniği ile işlenmiş bir örtü. Kolay bi teknikle çalıştığımdan müthiş keyf aldım işlerken. Makina dikişi tekniği çok basit, sadece desene göre kasnağı yavaşça, adım adım yönlendiriyorsunuz....
 


Önce deseni seçip parşömen kağıda çizdim. Kağıdın tersini çevirerek deseni kumaşa aktardım ( karbon kağıdı ilede olur). Kumaşı kasnağa yerleştirdim. Koyu renk yavru ağzı ile işlemeye başladım, sonra açığı ile devam ettim. En sonda hatlarını belirledim. Yakından tekniği inceleyelim.

Bu renklerle birde mutfak takımım var. Zaten tepsi örtüsünü de takıma uysun diye aynı renklerle yaptım. Mutfak takımımı da yakında yayınlayacağım.
 


Tepsi örtüsüne birde başka açıdan bakmak isterseniz tıklayın.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Bravo nazlı sana,10 parmağında 10 marifet valla eline sağlık

pınar dedi ki...

çok güzel görünüyor. eline sağlık. bu arada çay tabağı da çok hoşuma gitti.

Hanife dedi ki...

Cok guzel ve zarif bir model Nazlı. Ellerine saglık.

nagice dedi ki...

çok güzel eline sağlık.
kursa gitmedim ama evde kendi kendime kasnakta yastık işlemiştim.çin iğnesimi kum iğnesimi öyle bir şey deniyordu sanırım.annemde bir ara resmedersem size sunarım bende.

Serra dedi ki...

Masallah Nazli, hakkaten on parmaginda o marifet. Gule gule kullan.

Rengarenk dantel dedi ki...

teşekkür ediyorum... parmaklarımın ebatlarına göre marifetleri deve de kulak misali ya neyse... bu çok basit bi teknik kum iğnesine beziyo. kum iğnesi ufak daireler çizerek yapılıyo, bu ise düz dikiş ( desenin şekline göre ) denemenizi tavsiye ederim. hiç bilmeyenler elini kasnağa alıştırmalılar ama...

saadet dedi ki...

gerçekten çok şahane olmuş. mutfak takımını da merak ediyorum. bu arada yeşil kekin tarifini verecektin. dün ıspanaklarım vardı. hemen baktım sitene ama tarif yoktu. bende olan ıspanakları yemek yaptım. unuttun herhalde işyerine getirmeyi..

Adsız dedi ki...

beni hatıralara taşıdın sağol canım yıllar önce bende bu tür işler yapmıştım bu günlerde yine pek bir merak sardım sayenizde bir ara elimdekileri göndereyim ne dersiniz

Rengarenk dantel dedi ki...

ne demek, beklerim asiye hanım. severek yayınlarım el işlerinizi. bu arada siteme hoş geldiniz. hatıralar güzelse doyum olmaz tadına .bunlar güzel hatıralar. ne mutlu bana ki size güzel şeyler düşündürtmüşüm...