22 Haziran, 2005

Örnek Aranıyoor


Bu sabah yine her sabah ki gibi tüm kardeş bloglarımı gezdikten sonra e-postalarıma bi bakayım dedim. Bursa inegöl'den Çiğdem isminde bir arkadaşımız bana e-mail atmış. Bir konuda bizden yardım istemiş. Çiğdem mailinde;"Sizden bir ricam olacak. Benim sevdiğim bir masa örtüm var. Ancak bunu yaparken fiskos için düşünüp yapmıştım. Fakat fiskostan bayağı bi sarkıyor. Mutfak masasında da değerlendirebileceğimi düşündüm. Ama ona uygun peçete yapamıyorum. Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. Buna uygun peçete bulabilirseniz ve bana yollarsanız beni çok mutlu etmiş olursunuz". Bende O'na cevap olarak "bunu sitemde yayınlayacağım ve bir yardım çağrısında bulunacağım. Olurya belki benzer bişey yada desenin içinden bir bölüm bulunur çıkarılır." Şimdi blog kardeşlerim ve misafirlerim, sizlerden önerilerinizi bekliyorum. Bana yolladığınız taktirde ben de Çiğdem arkadaşımıza yollayacağım. Yada yorumlarda 'şu adresteki örnek' diye linkte belirtebilirsiniz.



Şunu da belirtmekte yarar var. Bu örneğin resmini Çiğdem bir başka siteden almış. Resimler kendisine ait değilmiş. Yanlız sitenin adını yollamamış mailinde. Eğer yollarsa yayınlarım. Yada bir bilen varsa uyarsın buraya not düşelim...



Fiskosun örneğini bende çok beğendim. Fiskos olarak kullanılsa bile birkaç peçete yada sehpa örtüsü veya tv örtüsü gerekebilirdi. Fiskos amaçlı kullanmak isteyenlerede bir fikir olur bulabilirsek örnek...
Yorumlarınızı ve bu güzel fiskosa benzer peçete örneklerinizi bekleriz....

7 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili Nazlıcığım cok güzel bir örtü benim fikrime göre örtünün etek ucundaki dilimler kareye dönüsecek sekılde görülüyor ben olsam o dilimlerden kare yaparım.sevgiler

Adsız dedi ki...

Nazlicigim kusuruma bakma adimi yazmayi unutmusum,Hatice HAtirlayabilirsen cin boreginin ismi icinde mesaj yazmistim.

Adsız dedi ki...

Sevgili nazlicigim,bu ornegi Ansude ceyiz link'inde gormustum ve bende Munevver ablaya katiliyorum ve birde kumasa sadece ucundaki yaprak kismindan yapilip gecirilebilir.hem yikamasi hemde kullanimi kolay olur gibime geliyor.

Rengarenk dantel dedi ki...

hatırladım hatice. kumaş fikride güzel. tabi çiğdeme kalmış. o karar verecek. münevver abla bende senin gibi düşündüm. bi fikrim daha var ama o biraz zor. desenin çiçeğini çıkarıp küçülteceksin ve arkasındaki dalları ekleyeceksin. ben böyle düşünürken elime eski bir dantel kitabım geçti. onda tarifime benzer bir örnek var. sadece çiçeği farklı...onuda kısda zamanda yayınlarım inşallah...

Serra dedi ki...

Ben de bir mutfak takiminin pecete kenarlari sanki buna uyabilir gibi geliyor. Gerci bu ortu kadar hos bir model degil ama. Ben yakinda ekleyince siteye sana gene haber veririm Nazli, olur mu?

Adsız dedi ki...

slm... ben almanyadan elif.Ne tesadüf ki bende bu Fiskos örtüsünü örüyordum.Bitmek üzere aslinda uclari kaldi.Ikinci kizima hamileyken baslamistim su an kizim 17 aylik.Bitirmek üzereydimki bu seferde ipim bitti.Burda bulumuyor bu ip altinbasagin süper incesi'di.Neyse artik izine gittigimizde alicam.Kizkardesim elicine örüyordum.Örmesi biraz zahmetli ama bittigi zaman cok güzel oluyor.Kolay gelsin herkese.... saygilarimla

Adsız dedi ki...

merhaba elif hanım. maşallah çok ii zamanda örmüşsünüz. ben olsam şimdi yarım kalırdı. ipinizin bitmesi sizi yıldırmamış alacağınız günü sabırsızlıkla bekliyor gibisiniz. maşallah. ya ben benim dibi elişi sevenlere bayılıyorum. emeğinize sağlık, allaha emanet olun...